Evelina :D

Idag har jag vrait med eve och i går med sov hos henne inatt och vi hade kul som vanligt.
Idag har jag pratat med cade en massa i telefon sen han åkte till norrköping igen. :(
Men men gillar han fortfarande enormt men kan inte göra något åt det och förut så skrev jag ett sms till han där jag fråga om han vill va kk med mig. Men han kan ej svara på sms så jag måste då ringa honom sen men kommer fan inte våga men som jag säger till mina vänner så måste man göra vissa saker även om man inte vågar. Men men :/ kan skriva sen hur det gick efter jag ringt. :)

I morn ska jag till skolan och på torsdag ska jag på ett möte med pappa och min mentor. ush vad trist >.<
Det bara för jag inte går till skolan så jag ska snart prata med studievägledande om jag kan få va på praktik plats några dagar i veckan eftersom jag e så skolatrött som jag är. :)
Önska mig lycka till för jag ska prata med henne i morn så hoppas jag får. :) <3

jag skriver oftast bara om mig själv på denna blogg men jag ska nu börja med att ge tips och svara på frågor för ungdomar som har problem med skolan och allt. Eftersom jag själv har mycket problem hemma, skolan och massa andra saker och jag altid lyckas lösa det så tänkte jag börja hjälpa er andra som behöver hjälp och vet inte vem ni ska vända er till. Så tror jag snart ska göra en mail så jag kan chatta med er som vill.

Puss på er <33

DAGENS TIPS:  Gör saker även om du inte vågar för du komemr ingen stans i livet om du är skraj för det mesta. Så våga, ta saker i egna händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0