ÄNTLIGEN

Nu har jag äntligen fått tbx mitt internet igen och jag är överlycklig för det men tyvär så är man ju skit förkyld :( Men det börjar bli bätre nu som tur är fast blöder näsblod för sjunde gången sen i måndags :( Ett litet tips snytt er inte mycket när ni e sjuka använd nässprej xD

Puss på erika, eve och virre som höll mig sällskap undertiden jag var sjuk och STORT tack till Caroline Linder som gjorde så jag fick en super bra helg på skogsröjet :) <3

Nu ska jag skriva klart låten jag håller på med som poppa upp i min skalle förut idag när jag insåg en sak som tog lång tid för mig att inse och förhoppningsvis när jag får minna pengar så ska jag spela in den och posta den på youtube :)

puss på er <33 


ps.. FOTON FRÅN SKOGSRÖJET KOMMER I MORN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0