Welcome

Välkommen till min nya blogg!
Nu är jag äntligen klar så jag kan börja blogga igen och det ska bli riktigt kul :p

I dag så har jag varit med carro l. Vi har haft skit kul och senare på kvällen så mötte vi Lollo, Sanna, Tommas, Erika, Viccy, Cade, Madde, Virre och hennes kussin :) Vi satt vid pizzan och hängde ett tag innan 3 av oss drog hem, Erika, Viccy och Lollo. Vi andra tog moppederna och körde runt i Rejmyre innan vi satte oss vid skolan och prata. Vid halv elva så drog alla sig hemmåt och kvar vart Cade, Carro och jag till slut så drog carro och jag tbx oss men jag gick ut strax efter det och satt och prata med cade.

Dagen har varit väldigt lyckad och jag är nöjd. Vad som händer i morn är nåt vi märker för jag har inget plannerat än :p :)

På torsdag ska jag med Erika till stan då hon ska göra moppe provet och på Fredag ska jag på kräft skiva hos Tommas med en massa folk och så ska jag sova där med alla. Det kommer va fest förstås ;) :p

Puss på er alla och god natt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0