Rolig dag trotts allt

Idag så har jag varit med carro på morgonen sen så åkte vi till virre och va med henne lite och när Cade och John kom så drog carro och jag till pizzan där vi väntade på Sanna. :) <3

Sedan drog vi oss hemmåt till mig och kolla lite på en film tills alla skulle hem och äta. Efter det så vart jag själv hemma och hade skit tråkigt och mitt rum var ju som en bastu som alltid så jag tänkte gå ut på en promenad men kom inte så långt innan Cade och Virre kom på dirtbikes och fråga om jag ville med till Virre och kolla på film och nu sitter jag här hemma i mitt varma rum med spräng huvudvärk och väntar på morgon dagen.
Jag är skit pigg men ingen som vill träffas för alla är så trött. Wiii xD :p

Puss på er <33 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0