RIX FM 2010

Jag hade skit kul :) sprang emellan alla olika grupper vi gick i då men ändå. Kul var det :D
Träffade linus :) och så blev jag vän med carro D igen vill inte bråka mer med henne sakna henne för mycket. :) <3
Så träffade jag gise också :)<3
Jag träffa massa folk och det var skit kul nu taggar jag som fan till skogsröjet nästa helg. Kul som fan ska vi ha det :D

Idag ska jag bort till eve på grillfest det ska bli skit kul :) <3
På måndag börjar jag skolan och då har jag äntligen mitt busskort så jag kan hälsa på alla i norrköping i bland också elr väldigt ofta haha xD

puss på er här kommer lite bilder :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för din fina kommentar :)

PUSS på dig!

2010-08-26 @ 20:12:40
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0