Vilket liv man har :(

Jag har mått skit dåligt i lite mer än 1 månad nu över att mitt nu ex dumpa mig och jag har trott att det var mig det var fel på hela tiden tills jag fick veta idag att han sa dagen han dumpa mig till en kompis att han skulle dumpa mig för jag dumpa honom en gång. När man sen ringer och vill veta från honom om det e sanning så lägger han på så fort man sagt det och vägrar svara igen. kan jag bara få slänga han i vägen och hoppas på att jag slipper se han igen :( Vissa e bara skit att ha tycker jag :/

Idag har jag varit på lite fest hos eve som fyller 21 på Söndag grattis till henne i förskott :D
Vi drack lite och spela kubb elr hur man stavart sen så dunka vi musik och prata.
Kul var det :) i morn tror jag vi skulle kolla på film och bara ha en trevlig myskväll vilket ska bli kul :)

Puss på er <33


Kommentarer
Postat av: älskenpälsken<3

finns gumman<33

2010-09-09 @ 18:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0